Zamówienia publiczne
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2018 (pdf)
Plan postępowań o udzielanie zamowień na rok 2019 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2020 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - wersja 1 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - wersja 2 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - wersja 3 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - wersja 4 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2021 - wersja 5 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 1 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 2 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 3 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 4 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 5 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 6 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022 - wersja 7 (pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023(pdf)
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2023 - wersja 2(pdf)
Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm. ), dla zamówienia o nazwie:
„Dzierżawa butli wraz z dostawą gazów medycznych i technicznych oraz dostawa medycznego tlenku azotu wraz z dzierżawą butli, reduktorów oraz urządzeń do podaży tlenku azotu na okres 36 m-cy.”
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Wszystkie dokumenty oraz wszelka korespondencja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości zamówienia poniżej „progu unijnego” dla dostaw na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ZP/69/22 – „Dzierżawa butli wraz z dostawą gazów medycznych i technicznych oraz dostawa medycznego tlenku azotu wraz z dzierżawą butli, reduktorów oraz urządzeń do podaży tlenku azotu na okres 36 m-cy.” od dnia 27.01.2023 r. publikowana i przekazywana będzie na platformie elektronicznej.
Wejście na platformę poprzez link: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo Pełne wsparcie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Daniel Dębiec
- Wytworzony przez: Beata Wydra (Dział Zamówien Publicznych)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 139
Zamawiający: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6
Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
40-752 Katowice; ul. Medyków 16
woj. Śląskie, pow. m. Katowice
tel. (32) 207 18 00, fax (32) 207 15 46
Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości zamówienia poniżej „progu unijnego” na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), na:
„Dostawy środków dezynfekcyjnych”
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Wszystkie dokumenty oraz wszelka korespondencja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji o wartości zamówienia poniżej „progu unijnego” dla dostaw na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ZP/67/22 – „Dostawy środków dezynfekcyjnych” od dnia 04.01.2023 r. publikowana i przekazywana będzie na platformie elektronicznej.
Wejście na platformę poprzez link: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo Pełne wsparcie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Daniel Dębiec
- Wytworzony przez: Aleksandra Niezgoda (Dział Zamówień Publicznych)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 158
Zamawiający:
Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6
Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
40-752 Katowice; ul. Medyków 16
woj. Śląskie, pow. m. Katowice
tel. (32) 207 18 00, fax (32) 207 15 46
Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm. ), dla zamówienia o nazwie:
„Dostawy sprzętu jałowego do perfuzji”.
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Wszystkie dokumenty oraz wszelka korespondencja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm. ), ZP/40/22 – „Dostawy sprzętu jałowego do perfuzji” od dnia 29.07.2022 r. publikowana i przekazywana będzie na platformie elektronicznej.
Wejście na platformę poprzez link: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Wykonawca celem skorzystania z platformy winien z odpowiednim wyprzedzeniem założyć darmowe konto na platformie.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu 22 257 22 23 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. gdzie otrzymacie Państwo Pełne wsparcie.
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Rafał Mroczkowski
- Wytworzony przez: Dział Zamówień Publicznych (Dział Zamówień Publicznych)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 193
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Paweł Szymik
- Wytworzony przez: Paweł Szymik (Dział Zamówień Publicznych )
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 184
Czytaj więcej: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów